پاسخ‌های علی اکبر مظاهری

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

خواستگار سیگاری

با سلام

سوالی داشتم: خواستگارم در جواب سوالم که گفتم اهل سیگارو دود نیستید گفتن اگر بکشم شما چه میکنید و گفتم اصلا تحمل ندارم و ایشان گفتن قبلا سیگاری بوده ولی ترک کرده.. چه باید کرد و چطور مطمئن شد؟؟

ادامه مطلب...
۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۹

پیدا کردن یک همسر خوب

سلام علیکم

اینجانب به لطف و کرم خدا شغلی مناسب یافته ام خدا را شاکرم.

مدت هاست که قصد ازدواج دارم اما به خاطر نداشت شغل و درآمد خانواده به طور جدی اقدام نمیکردند اما حالا به طور جدی اقدام میکنند.

من در انتخاب صحیح و مناسب خیلی سخت گیرم یعنی میخوام با کسی ازدواج کنم که با تقوا مومن متدین خوش اخلاق قانع صبور باشد و هر کاری میکند اول رضایت خدا و امام زمان را در نظر گیرد بعد انجام بدهد.چطور میتونم اینطور شخصی را پیدا کنم و از کجا بدانم خواستگار این شرایط را دارد؟ چند جلسه برای شناخت افی است؟ چون نمیخوام ازدواج نافرجام داشته باشم.

با تشکر. قبل خواستگاری نیازی به مشاوره رفتن است لطفا مشاوری مومن و خوب در تبریز معرفی نمایید.

ادامه مطلب...
۲۰ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۱۵

خواستگار با مدرک تحصیلی پایین تر

سلام.

خواهش می کنم کمکم کنید. من یه خواستگار دارم، فامیل، شرایطش همه جوره با من سازگاره، فقط تنها مشکلی اینه که من لیسانسم و اون دیپلم، ولی قصد داره درسشو ادامه بده، نمیدونم چیکار کنم؟ آیا واقعا می ارزه به خاطر تحصیلات بقیه شرایط خوبشو نادیده بگیرد؟

خواهش میکنم راهنماییم کنید.

ادامه مطلب...
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۱

طلبگی و کار کردن

سلام درود خدا بر شما باد

من طلبه هستم 19 ساله من در تعطیلات تابستان بیکارم و در تبریز در شهرستان جلفا زندگی میکنم و محیط اینجا از لحاظ حجاب خیلی بی نظم است و پدر مادرم به من میگویند باید کار کنی و محیط اینجا کوچیکه و اینجا همه من میشناسن سوالم این است که اینجا کار کنم یا نه

ارادتمند شما

ادامه مطلب...
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۶